Tänkte för mig själv är jag den enda som är vilsen

Blev inget med att träffa Ida ikväll, har haft fullt upp med att packa och duscha och greja. Blev lite senare hem från stallet än vad jag trodde också, som vanligt. Usch, var ingen bra dag alls i stallet idag. Bali hade skadat sig, så då oroade jag mig ju lite för henne och sen gick det inte alls bra när jag red. Red ut i skogen och trotsade vädret, vilket jag inte alls borde ha gjort med tanke på att en pigg häst i världens storm är ingen bra kombination. Fick öva en hel del balansträning idag, ofrivillig dock... Menmen, det kan ju inte gå bra alla dagar. Han är bra go ändå min lilla Razzel. Nu ska jag snart sova så att jag är pigg imorn när det är ulk-kurs, så godnatt på er. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0