Now I'm breaking up with God

Imorse hade jag en riktigt bra dag, var på toppenhumör ända tills jag kom hem. Då blev jag på dåligt humör på grund av min egen klantighet. Sen när jag och mamma åkte till stallet blev jag på bra humör igen för då fick jag cola. Nu sitter jag här och mitt humör håller på att övergå till dåligt igen, kaaaaaan bero på att engelskaboken ligger och väntar på mig med typ 7 miljoner oregelbunda verb som jag ska kunna tills imorn. Bara att inse för mig själv att jag är patetisk på att planera allt med skolan. Nu vet ni vad jag har för mig ikväll iallafall, lär drömma feta mardrömmar om alla sju miljoner oregelbunda engelskabajsverb. Tack o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0