Annandag påsk, eller nått sånt

Har inte varit allt för aktiv här dom senaste dagarna, men är det lov så är det. Har ganska så nyss kommit hem ifrån Hanna, har varit där och tjockat mig lite onödigt mycket med coca cola och choklad. MEN SOMSAGT, lov är det. Då får man vara lite tjock. Har spenderat en stor del av dagen i någon liten by kallad Mölltorp, var med Hanna på tävling där. Det gick bra för dom, Hanna är så duktig med sin lilla envisa, vrånga åsna till ponny. Fast ibland gör hon ju skäl till sitt namn och är riktigt mysig också! Sen red jag Razzel när jag kom hem, för han verkar ju vara frisk igen! Så det blir förmodligen lag för oss ändå till helgen, wihuuu. Sen drog jag hem till Hanna efter det, och resten vet ni ju så hejdåvaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0