Tonight I have to leave it

jävla idiot cp invalid dator, som hänger sig hela tiden, döööö datorhelvete. USCH, vad jag inte gillar när tekniska saker börjar leva sitt eget liv och inte gör som jag vill ;c Tar på ett ungefär 3 år för min dator att byta hemsida från tex facebook till nelly.com osv. Jag lider med mig själv! Kanske borde byta ut min dator till johans dator som typ är helt ny och skit snabb, och hoppas på att han inte märker något? Fast ne, kan nog glömma det. Han skulle märka om jag ens hade petat på hans tangentbord medans han är borta.

Gick upp halv tio idag iaf, vaknade då och kunde inte somna om, jag som ville sova länge! För imorn kommer jag inte kunna göra det, har morgonfodringen i stallet ju. Tvingade med mig johan ner till stan för att kolla på en födesledags present till pappa, han fyller 50 på fredag. Vi köpte en klocka från ur och penn till honom, det kommer han att gilla! Han har inget val, bara att se glad ut och ta emot även ifall han tycker den är ful =D fast han kommer att gilla den, det vet jag! Köpte även en after eight ask till mamma också, hon fyller ju 42 på onsdag och jag hade bara köpt ett ljus till henne så jag kände mig lite snål ett tag. Så nu får hon både ett ljus OCH en aftereight ask så nu har hon absolut inget att klaga på!

Åkte till stallet vid 4 och red i stora gräshagen idag, razzel var lite smått galen men ändå ganska lydig eftersom jag tömkörde han igår. Och nu orkar jag knappt skriva ett ord till känner jag, så jag går och kollar på film en stund och sen går jag och lägger mig så jag orkar upp 7 imorn, hujedamig. bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0