Catfight

Hade nyss slagsmål med min idiotkatt peps-olof. Jag hatar katter nu! Så här vare, att jag skulle bädda rätt i min säng för lakanet hade typ åkt ur på ena halvan av sängen. MEN, när jag skulle bädda rätt så låg rövolof på min säng, så jag skulle lyfta bort han lite försiktigt och sen lägga tillbaks han när jag hade bäddat klart, trodde jag ja, men så blev det ju inte. Kattjäveln bet mig i handen så då vågade jag inte lyfta han under magen sen, så jag försökte butta bort han och då hoppade han runt och försökte riva mig så då blev de catfight på riktigt, och hela historien slutade med att jag drog tag i lakanet så peps-olof ramlade ner från sängen, blängde surt på mig och sprang sedan ner till köket och tiggde mat av mamma, så jag vann :D:D:D

Hur som helst, började halv 10 idag, slutade kvart över 3. Fick dock sluta tidigare men det kvittade ju eftersom jag ändå väntade på gabriella sen. Vi cyklade hem och jag åt flingor lite snabbt sen drog jag till stallet, så åkte vi till hovslagarn och skodde razzel. Kom hem runt 6, så sen dess har jag städat rummet (hann/orkade inte det igår), gjort drömtårta till imorn mamma fyller år, och poppat popcorn helt själv IGEN. Det gick inge bra den här gången heller, mamma börja skrika på mig så då fick jag panik och så åkte massa popcorn ut i hela köket igen :c mammas fel.... hon är inget ljushuvud hon inte! Nu ska jag kolla på oc-avsnittet när hon marissa (?) dör, och sen gå och lägga mig. Blir fint de!
/Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0