All I want for christmas is... ALOT OF PRESENTS

haha kunde inte låta bli. Jag och lojsan pratade i skolan idag om att det är så kul, för när det är jul så skriver verkligen ALLA på typ facebook eller bloggar typ: "All I want for christmas is you" Men jag kör min egen variant och säger att allt jag vill ha på jul är julklappar :D haha det är ju faktiskt det som är bäst med julafton, klart det är lite mysigt med typ all julmusik och julmat, men presenterna är ju helt klart det bästa! :D

Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You PRESENTS

Nog om det! På sista lektionen i skolan hade vi idrott, och vi skulle till lisashöjd och springa där, det gick sketa bra när jag och louice sprang (såklart?) och vi fick sluta redigt mycket tidigare = glad emma. Backen hem var dock lite jobbig, menmen. Jag överlede ju iallafall så. Första jag gjorde när jag kom hem var att halsa 2 glas cola, sen gjorde jag falukorv och mackaroner, så nu är jag väldigt mätt och belåten, så nu står jag mig i många timmar innan jag blir hungrig igen. Och det behövs det för jag ska byta om nu och sen åka direkt till stallet. Ska rida ett kort dressyrpass på banan och bara rida igenom razzel, sedan ska han tvättas och manen ska knoppas och grejerna ska putsas och ah, ni ser. Jag är en busy woman nu i några timmar. Så nu ska jag byta om, och sen trampa ner till stallet på min tröga cykel. Ikväll ska jag sova tidigt och tagga tävling imorn. HEJDÅ


Jag på pappsens 50-års kalas, som ni ser har jag sparat ut skägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0