Round it goes

Har en förjävlig huvudvärk, så förvänta er inget glatt, muntert inlägg här inte. Hade dans först idag i skolan, och då skulle vi typ rulla omkring på golvet och göra massa konstiga grejer, skulle typ stå på huvudet med fötterna i marken så nära huvudet som möjligt, och då skulle man ta stöd med axeln och det gjorde verkligen skit ont, så kommer ha blåmärken imorn. Sen hade vi historia, sen lunch och sen skulle vi ha samhäll, men lärarn var borta så vi skulle bara kolla på en film och sen fick vi gå hem, men det gick lite överstyr så det slutade med att alla gick hem utan att ha kollat på filmen, och mitt huvud höll på att sprängas, milt sagt.

Nu ska jag snart cykla ner i kylan till stallet, usch. Skitkallt ute. Men nu ska jag gå ner till köket och stoppa i mig 7 alvedon eller nått. Sen ska jag lägga mig och sova en stund innan jag åker till stallet. Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0