Give anything to hear half your breath. I know your still living your life, after death.

Every step I take, every move I make
Every single day, every time I pray
I'll be missing you
Thinkin of the days, when you went away
What a life to take, what a bond to break
I'll be missing you
Puff Daddy & Faith Evans (Featuring 112) – I'll Be Missing You

Jisses vad jag är trött. Var typ snöstorm i morse när jag och hanna red, asmysigt. Fast ne. Har nyss käkat lite lunch, och just nu har jag en hel massa saker jag borde göra istället för att sitta här och lata mig. Men what evaaaaaah, vem bryr sig. Mitt rum kan gött fortsätta va lite skitigt, och matten kan få fortsätta vara ogjord, och franska glosorna kan ta sig där solen inte skiner. Så kan jag lägga mig i soffan och sova istället, härligt.


Fast så funkar det inte, så nu ska jag gå och ta tag i alla mina helvetes sysslor så får vi se om jag fortfarande lever efter det. Om jag gör det ska jag gå ner till solariumet med gäby, så då ska vi bli negrer. Herråa


Kommentarer
Postat av: isabella

du vann tävlingen om schabraket i min blogg :) har skickat ett mail till dej!

2010-11-28 @ 19:03:27
URL: http://isabellaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0