27 Maj

Tjenis
Har precis druckit varm choklad och pluggat lite. Har lyckats bli förkyld igen, skräll. Jag lär ju ha världens sämsta imunförsvar iallafall. Har so prov imorn, det ogillas. Tror iochförsig att det är vårat sista prov, det gillas. hihiahahu. Kändes som att skolan gick rätt fort idag, inga fel :D Sen promenerade jag ( okej, blev upplockad av susanne efter ett tag.......) till stallet. Red ut på min gosplutt idag, och det gick så jävla bra =DD Han har fan aldrig varit så här lydig och fin i skogen :pp Så pga av att det gick så bra med ridningen så va jag glad sen, så det gick jävligt lätt att cykla hem sen :]] bra de. Ajaaaaaaajaja, nu ska jag fortsätta plugga om en stund, ska först springa ner och kolla om mamma har handlat något ätbart som är gott =D
puss



saknar lillskiten :{<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0