LILL LÖRDAG

idag är det onsdag, och det innebär lillördag, och det innebär.....  DRICKA OCH GODIS :-D hihi. Min dag har varit så jäkla bra än så länge, hade franska först, och då filma vi i idrottshallen och ute i solskenet till våran franska powerpuffpinglorna-film, som ska visas upp på avslutnings fikat på skolavslutningen... herregud vad vi kommer få skämmas. Sen hade vi english. Först sudda vi böcker osv, sen skulle vi plocka glas på stigen upp till trumpan. Men det orkade inte jag och Lollo så vi drog och satte oss i solen och tittade på brännboll ist :-) Sen satt vi ute och solade hela lunchen med Gabbi och Hanna. Sen hade vi idrott och då dansade vi bugg, hihih. Sen hade jag egentligen b-timme, men jag hade inget att jobba med så jag fick gå hem :D

När jag kom hem la jag mig och sola direkt eftersom det är så jävla fint väder, så nu har  jag tilloochmed blivit röd, hahah. vill va bruuuuuun. Men nu ska jag göra mig iordning, sen ska jag till stallet lite snabbt och sen iväg till baggerud och ha grillkväll med chpk. Ha det bra, för det ska jag.
Hejda


bild från grillkvällen förra året, då var jag, hanna och hanna modiga och badade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0