dreams

Hello. Sov till tio idag när mamma väckte mig och sa att vi skulle åka och sko razzel. Så det var bara att hoppa upp ur sängen och göra sig iordning. När vi hade skott razzel hos pär så åkte vi och hämtade nytt hö på kilsviken. Så razzel och caruso behöver inte svälta under augusti heller ;-)
Sen åkte jag och mams hem så grillade hela familjen + tobbe, och mamma höll på att bjuda tobbe på öl men sen kom hon ihåg att han inte hade fyllt arton än, hahah. Sen på kvällen åkte jag till stallet igen och red razzel på ridbanan, och jävlar vad bra det gick! Han var jättepigg och go. Sen när vi kom hem igen så satte vi oss vid teven och drack cola, åt popcorn och kollade på Patrick 1,5. haha den är riktigt rolig!

Efter filmen har jag bara suttit vid datorn, har bl.a kollat på lite lediga hästjobb. Är sååå sugen på att bara skita i gymnasiet och ta ett häst jobb istället och sen typ åka utomlands och rida. Men nej, för det första skulle en aldrig en 15 åring få fast jobb och för det andra skulle mamma och pappa döda mig! Och jag behöver ha gymnasie utbildning för att göra det jag vill sen, det vill säga söka in till flyinges unghästutbildning! Fast efter gymnasiet vill jag åka till typ tyskland ett år och rida/jobba som hästskötare innan jag söker in till flyinge. :) jaja nu ska jag sova. puss och goden neicht hahaha


me and my bigbig pony hähäh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0