Nothing to say cause it's already said

Converse + gå till skolan i ca 15 minus = INGEN BRA IDÉ! Tyckte inte det var så farligt i böjran när jag gick men dom sista 100 m till skolan var förjävliga, och när jag kom in i värmen så kunde jag inte röra på tårna och dom kändes som en stor isklump. Asnice. Nej, vet ni vad. Imorn blir det minsann buss för min del.

Åkte iallafall buss hem idag, var kallt om röva att sitta och vänta på bussen. Och så vare några snorungar som höll på att kasta snöboll, och så kom det på mig och gabriella. Då blängde vi på dom. Usch vad jag inte gillar barn från typ 10 och uppåt till 14, bara jobbiga.

Men ja, nu ska jag lägga mig i sängen under täcket och gosa ner mig, och kolla på gossipgirl tror jag. Har ingen lust alls att åka till iskalla stallet idag, det kan gott mammsen sköta. Så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0