Ullared-times

Tjobreee.
Har haft en helt awesome dag i ullared med min ida. Har haft jättekul med massa skratt och skoj, och oooooooj vad jag har fyndat en massa ska ni veta! Enda negativa med dagen är att min hosta inte har gett med sig än, och nu gör det superont i lungorna + ryggen varenda gång jag hostar = rätt ofta! Menmen så är det. Här får ni bilder på vad jag har köpt för jag orkar inte skriva något mer, puss!
Hahaha, helt klart bästa köpet! Den kommer jag ha stor använding för ♥


Nya boots till Razzel och Razinne.


Tjocktröja att rida i, asa skön!


Rosa vattenflaska, hihi


Liten plånbok, bra att ha till skinnjackan som har så små fickor.




Stor väska, behövs på fredagar!!!


Ansiktsmasker, fransk manikyr, hårsnoddar, små sminkborstar eller vad det heter.






Gosig halsduk.


Plattång


Hörlurar till datorn


Lite hårprodukter


Svampar till stallet.


Leksaksråtta till peps-olof, så att han busar bort några kilon...


Harley-Davidson örngott till pappsen, varsegod!!!! 


Tandkräm som bleker tänderna, värt ett försök för 15 spänn!

+ svarta mysisbyxor, 2 svarta vanliga linnen och en skitcool mössa till johan, som han dock inte ville ha. Otacksamma jävel. Det var väl allt jag köpte typ. Lägger in mer bilder imorgon från göteborg horseshow och helgen i maddes hus med hannorna. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0