Sluta leta efter toppen för du står på den

Har suttit och filat lite på mitt cv och personliga brev, så nu får dom minsann duga! Väntar bara på min referens nu, sen ska jag bege mig ut i sommarjobbsdjungeln och slåss för mitt liv, moahaha. Känner redan nu att jag kommer vara i stort behov av pengar i sommar så jag blir väl så illa tvungen att ta tag i det här nu. Men det blir nog faktiskt rätt skönt att göra något under sommarn också, och inte bara ligga hemma i soffan och sova bort sommarlovet medans man har brist på pengar. Nu ska jag gå ut och gå med mina föräldrar, senare blir det tvn som gäller! 

Gjorde bort mig rätt ljuvligt i skolan idag också, men det tänker jag inte ta här så tyvärr. Hehe ni kan gott få undra lite över vad jag har gjort. Hihihi. NU; promenaddags var det ju ja, tjoho............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0