Jag vill dig väl men negativt är ditt svar

Är inne på mitt 3:e inlägg för dagen, inte illa säger jag! Fan vad jobbigt säger kanske ni, hihihi. Nejmen nu är det faktiskt såhär att jag har inget bättre för mig så då kan jag lika gärna dela med mig av mina intressanta tankar.
Jag och mamma kom ut på en ridtur idag trots allt, det slutade ju snöa så då hade vi ingen ursäkt för att inte rida så det var bara att ge sig ut. Gick rätt bra faktiskt, ingen dikesspringning med Mysan idag iallafall, hähä. Annars har jag typ begravt mitt lilla huvud i matteboken resten av dagen, så nu sitter det hoppas jag! Känner att jag kommer drömma flera nätter framöver om volym, rätblock, area, procent, trianglar, ekvationer, pythagoras sats och ah, ni fattar grejen. Kommer bara drömma om matte för är ganska så säker på att allt som finns i mitt huvud just nu är matte, får inte plats så mycket mer efter dagens hårdträning! Har hunnit köpa proviant inför provet imorn också, cola och mars, nam nam nam. Nä, nu ni har jag inga fler intressanta tankar att dela med mig av så nu blir det snart sängen. Godnatt.
Jag ger dig handen men du ryggar tillbaks
Ännu en stackare har blivit soldat
Vi är påväg emot ett kallare klimat
Jag säger världen är elak, för jag ser det varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0