I'm dead when you walk out the door

Jag har världens tråkigaste söndag. Har inte gjort ett skit idag förutom att varit i stallet och ätit. Och nu är klockan 18:13 och jag är så gott som död och vill bara sooova, men nej det går minsann inte för sig för om jag går och lägger mig nu, så kommer jag vakna upp vid typ 11 ikväll och då kommer jag inte kunna somna om så då kommer jag ligga vaken tills typ 4 på natten och då kommer jag absolut inte vakna imorn när klockan ringer när det är dags för skola. Så då kommer jag sova bort hela skoldagen, vilket iförsig inte vore så dumt så kanske ska lägga mig och sova nu ändå. Grattis till er som hängde med i vad jag menar, ni förtjänar en guldstjärna. Nej, nu ska jag ta en dusch som förhoppningsvis är lite uppiggande. Jag ger mig själv första priset till ovärdaste inlägget någonsin.
Naon – Dont Go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0