För vad vet dom som aldrig vågar nått någon gång

Sitter och väntar på mat, hungrig hungrig hungrig! Som vanligt efter att jag har varit i stallet, haha :) Mamma och jag skulle ju åka till crk och hoppa idag med Razzel hade vi tänkt, men det var tydligen hoppträning där i hela ridhuset? Så det var bara att lasta in hästen igen och åka till Hedhult istället, och där hade vi bättre tur och fick ha hela ridhuset för oss själva!
Jobbade lite med bommar först och sen hoppade jag bara lite studs, men det var härligt att bara jobba med bommar igen och göra något annat än att rida i skogen! Och han var så pigg och go, bjöd som bara sjutton på dom där små studsen, hahaha! Ska bli skönt iallafall när vi är helt igång och kan träna och tävla. Men det kommer ju snart, tänkte vara med för pelle om 2 veckor, det blir bra! Men nu ska jag äta, TJO!
Gjorde inbakad fläta på mig själv för några dagar sen, all by myself! Tycker det var ganska duktigt av mig faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0