Everyday like a queen on her throne

Ska alldeles strax dra igång med att plugga. Vill inteeeeeeeeeeee, men vad vill ens göra just nu? Inte ett skit faktiskt. Vill bara lägga mig i soffan med min marabou nonstop som jag har köpt och glo på något trevligt program och äta mig fet. Men sån tur har jag ju tyvärr inte, så det är väl bara att ta tag i skiten och få det gjort.
Har faktiskt redan pluggat lite idag, när jag kom hem från skolan nämligen. Efter det åkte jag till stallet och red ut med några brudar. Sen cyklade jag hem igen, och jag vill bara säga det att en av dom där jävla backarna, DEN DÖDAR!!!!!!!! Synd om mig som måste cykla uppför den flera gånger i veckan. Men nu ska jag som jag sa nyss plugga, ha en trevlig onsdagkväll, och ha lite trevligt åt mig också för det kommer inte jag ha här hemma.
Roliga bilder från i måndags. Skitsöta! Nämen, tack så mycket det var gulligt sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0