Där ute väntar natten på att stan ska implodera

Det gick faktiskt gör bra idag på matteprovet! Känns väldigt skönt eftersom jag pluggade som en jävla gnu eller nått igår, men det lönade sig ju också. Kände mig rätt säker på alla uppgifterna, även vg och mvg uppgifterna. Så nu är jag en glad emma, som strax vill belöna mig med något smaskigt, hehehe ;) Älskar att jag är så nyttig!
Annars då, ah då gör jag ingenting. Ska inte rida idag, och har ingenting att plugga på så jag ska bara leva livet och ha det gott. Börjar med att poppa popcorn och kolla på ponnyakuten och varning för barn. Låter som en bra torsdag i mina öron ♥ Men nu ska jag sluta yra här, hejs.
Så här såg det ut när jag pluggade igår. Fortsatte att kämpa med den där jävla Ben & Jerrys glassen, tar ju fan år att äta upp den. Var inte heller så gott med såna där kakbitar i, får ta en annan sort nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0