Dags att bli vältränad

Känner att jag verkligen måste komma igång med träningen igen. Gymmade ju bra där ett tag efter jul men sen tog mitt gymkort slut och då var det slut på det. Men när det blir bättre underlag ute ska jag börja springa, och sen får jag köra lite styrketräning här hemma antar jag. Och gå och simma, det kan jag ju göra typ alla dagar som jag slutar tidigt. Sen måste jag helt enkelt bli nyttigare, funkar inte att äta massa gotta varje dag om man vill få en fin kropp. Dags för mig att inse det nu, tyvärr. Ska ju på ULK-kurs på Scandic klarälven hotell till helgen igen, tar lätt med mig gymkläderna dit för dom har gym och vi har gratis tillgång dit medans vi är där. Det blir bra. Nu ska jag packa iordning dans- och gympakläder inför imorn, beeptest gäller på gympan, nu kör vi!
Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0