And I wonder if you know how it feels to let you go?

Har varit i ridhuset ikväll och ridit dressyr på Razzel, det gick jättebra faktiskt. Det är så kul att han är så fin trots att han nästan bara rids i skogen just nu. Mamma red också och det gick bra för henne också. Tidigare idag så har jag bara jobbat på klubb-presentationen med Hanna. Vi hann med rätt mycket, så nu är det bara lite kvar. Den kommer bli helt awesome! Nu ska jag duscha och sen blir det sängen och ska nog kolla på easy a, så godnatt på er.
Sakerna jag köpte i Skandinavium:
Haha, det är ett täcke. Det var svårt att få en bra bild på det och jag orkade inte veckla ut det. Får ta en bättre bild någon dag när jag provar det på Razzel.

Köpte även ett par vita ridbyxor och en hjälm, dock är hjälmen i stallet och ridbyxorna i tvätten så blev inga kort på dom!
Hurts – Stay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0