Streets of gold

Har suttit och fixat lite med en film på mig och Razzel ifrån Grums, har redan lagt ut filmen ifrån den första klassen där vi gick dubbelnolla. Men den här filmer är ifrån andra klassen där vi rev ett hinder i grunden. Vet inte varför men jag la aldrig ut den här filmen, men nu ska jag försöka lägga ut den iallafall så får vi se hur det blir. Är ju inte sådär jätteteknisk av mig, hehe.
Idag skulle egentligen jag och gabb rida, men det har ju regnat hela natten så det var isbana ute på vägarna, alltså ingen ridning för mig och lilla Razzel eftersom han fortfarande inte har skor bak, det får han 19:e januari, gott. Åkte ner och bara gjorde grejerna istället imorse, och blev helt chockad när jag står och ropar på honom i hagen, och tar en titt bort mot Hallbergs och ser att ridhuset hade rasat. Fyfan vad hemskt, just då trodde vi inte att det hade varit några därinne när det rasade och tänkte tur att inga blev skadade, men senare ringde Hanna och berättade att det hade varit 3 ryttare och ridit där inne. Usch, det är helt sjukt. Tror iallafall inte att någon blev jätteallvarligt skadad, men Hanna sa att en av dom var på sjukhus och skulle sys. Kan bara tänka mig vad hemskt det måste vara att rida därinne och helt plötsligt se att taket rasar. Usch!
Väntar på mat just nu iallafall, är också sugen på att gå till gymmet men vet inte om jag får med mig någon och det är inte så kul när man är där själv. Jaja, vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0