Put your troubles down, it's time to celebrate

Fyfaaaaaaaan vad jag har varit onyttig idag. Har ätit massa godis och druckit cola i skolan, och när jag kom hem kunde jag inte låta bli att göra negerbollar. Stygg Emma! Ååååh, vad sur jag blir. Jag som hade tänkt bli jättenyttig och duktig nu efter nyår. Aja, gjorde baconsallad till mat så lite nyttig har jag varit iallafall, väldigt lite....
Det jag gjorde igår som jag skrev att jag kanske skulle berätta om var att jag var på en grej på badhuset där man tar reda på hur "gammal" ens kropp är, och om den är i bra skick typ osv. Jag tänkte inte skriva något om det hade gått dåligt och om min kropp hade varit typ 40 år iallafall, haha. Men nu gick det faktiskt väldigt bra, min kropp var 12 år, jag har 41 kg muskelmassa i kroppen (1 Kg mer än hanna, HAHA in your face Hanna!!), har 55 % vattenmassa och man skulle ha mellan 45 - 60 % vattenmassa, har 1 kg bukfett och man skulle ha mellan 1-13 kg så det var bra värden så tanten som hade hand om det. = GLAD EMMA! Trodde min kropp skulle va mycket äldre eftersom jag har varit väldigt onyttig fram tills för kanske 2 veckor sen eller något, så det här var ju en positiv överraskning! Hihi. Ska gå nu, så hejdå.
You can turn this world around 
And bring back all of those happy days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0