Please give me some believe

Hej
Känner att jag verkligen behöver nysa just nu men så kommer inte nysen och det är såååå irriterande! Försöker titta i lampor som man ska när man vill få ut nysen, men den vill inte. Nysjävel.
Iallafall, ska inte skriva ett helt inlägg om nysar om ni trodde deeeeeeet. Gick upp tidigt idag, ca kvart i tio. Jag, Hanna och pappa skulle egentligen åka till Hultet och åka längdskidor, men så blev det icke eftersom det var snöstorm ute. Ingen trevligt väder att åka skidor i, usch nej! Så jag har legat inne och halvsovit nästan hela dagen. Har legat nere i soffan och kollat på teve och så. Fram tills kl 2 när pappa tvingade mig och Johan att följa med honom ut och skotta. Då blev jag kall och blöt ute i äckelvädret, TOPPEN. Efter det bakade jag en kladdkaka och lite så, och sen när mammis kom vid 6 typ fikade vi lite och sånt och sen begav vi oss till stallet och kvällsfodrade.
Igår gjorde jag inte heller så mycket, var och gymmade med Hanna F på morgonen, och sen var jag och pappa ute och gick med Razzel under dagen och på kvällen var jag med Hanna J. Fick min klänning ifrån Topshop idag också, den passade ganska bra. Lite stor i överdelen eller vad man ska säga, men man har ju oftast en kofta eller något över så det gör inte så mycket. Lägger in bilder senare på den, nu ska jag duscha. Hejs
Sommarbild. Tänkte göra ett inlägg senare där jag lägger in en bild från varje månad under 2010, orkar absolut inte skriva någon detaljerad jobbid årsresumé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0