Mitt 2010

Ska lägga in lite bilder nu från mitt 2010.

JANUARI

Gjorde inte mycket intressant, var till säfsen med skolan efter lovet. Jag hade inte satt igång Razzel än.


FEBRUARI

Åkte till Scandinavium med CHPK och kollade på Gbg Horseshow och handlade på mässan. Började rida på Razzel i slutet av februari.

MARS

Hade nästan inga bilder ifårn mars, så allt jag gjorde var väl att gå i skolan, ta egobilder och ta fula kort på peps-olof verkar det som.



APRIL

Gjorde inte mycket i april heller verkar det som. Färgade håret mörkare iallafall, var till stockholm med skolan och var i full gång med Razzel.

MAJ



Skolan hade sin årliga djurgårdslunk, jag och snaris sprang (gick) 6 km tillsammans. Hade tjejkväll med mina vänner, och var iväg på min första tävling med Razzel, gick sisådär.

JUNI




I Juni hade vi skolavslutning, så nu kom äntligen sommarlovet vi alla väntat på. CHPK hade grillkväll i Baggerud, som varje år, och jag åkte på min andra tävling med Razzel, den här gången i Gullspång. Nu gick det betydligt bättre och vi nollade i båda klasserna och fick med oss 2 clear round rosetter hem.

JULI


Jag, Hanna F och Hanna J bodde i Maddes hus nere vid stallet i några dagar och nätter medans Madde var på semester med sin familj. Den 22 Juli firade familjen och släkten Johans arton-årsdag och han fick det här fenomenalt snygga födelsekortet av mig. Var och tävlade i både Hova och på CRK, i Hova gick det toppen och vi var nolla i båda klasserna igen medans på CRK vet jag inte vad det blev, det gick riktigt dåligt och vi stannade ut oss i andra klassen. Men det var riktigt varmt och både jag och Razzel hade nog slut på bensin... 6 Juli var en speciell dag, för då var det ett helt år sen min älskade Pieter togs bort. Saknar dig lika mycket nu som då älskade ponnybus<3


AUGUSTI



Började skolan igen i augusti. Denna gång i gymnasiet. En av dom sista dagarna på sommarlovet spenderade Hanna J och jag i mitt kök och bakade inför CHPK's centimeterhoppning/KM. Blev inga goda kakor. Vann KM för storhäst. Var också och tävlade både i Mariestad och på Hammarö, gick bra på båda tävlingarna! Startade mina första avd A klasser.


SEPTEMBER


Kom igång riktigt ordentligt med springningen den här månaden, hoppas jag har lika bra inställning nu till våren! Försökte mig också på den väldigt svåra uppgiften att rosta mackor, gick inget vidare som ni ser...

OKTOBER


Hade inte direkt så många bilder ifrån oktober, men som ni ser beställde jag kläder från nelly.com och gosade med peps-olof. Kämpade på med skolan och var även och tävlade. Tävlade i Karlskoga och Grums, gick bra på båda ställena. Karlskoga var sista tävlingen för 2010 för mig och Razzel.


NOVEMBER


Åkte till Stockholm med mammis och mormor och shoppade i november. Fick med mig mycket fint hem och var riktigt nöjd. Det blev väldigt kallt också, så man fick klä på sig en hel del kläder när man skulle till stallet. Skulle ha varit med och hopptränat för Pelle, men Razzel fick en hovböld. När den var läkt ställde vi av Razzel. Jag fyllde år också.


DECEMBER


Gjorde inte särskilt mycket i december, var i skolan som vanligt och gymmade och så. Köpte lite nya kläder och spelade bingolotto, som gick förjävligt. Hatar numera bingolotto. Firade jul och fick många fina julklappar, var lite sjuk ibland.
Tycker 2010 har varit ett bra år, men det är skönt nu att ha gått in i 2011. Nytt år, nya möjligheter! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0