Let me in with the sound of your tears

Har haft en rätt fullspeckad dag idag. Började skolan 08.20 och slutade 12.30, då gick jag och Ida direkt till badhuset och simmade 1000 meter, så jag lär ha träningsvärk imorgon! Vi gick därifrån runt halv tre och när jag kom hem åt jag jättegod kycklingsallad, och sen vid halv 4 gick jag ner till stallet. Red ut med Susanne och Amanda i skogen, blev väldigt kallt att bara sitta och skritta men det var skönt att komma ut på en tur iallafall. Började gå hemåt vid sju-tiden men hade tur och blev upplockad av Amanda på hemvägen. Nu ska jag gå ner och ta kvällsmat, sen blir det dusch -> tv -> sova. Godnatt!
Bild från imorse, älskar att jag har en sån ren spegel. Dags för mamma att putsa den kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0