Indestructible

Hej
Tänkte skriva ett supermegasnabbt inlägg innan jag drar, har egentligen lite bråttom så jag får skynda mig lite.
Klockan är 11:20 och ni tror säkert nu att jag nyss har gått upp, men icke! Jag gick upp kl 8 idag, för pappa hade gett mig i uppdrag att städa hela huset, och om jag gjorde det skulle jag få pengar då. Givetvis tog jag mig an det här uppdraget eftersom Göteborg Horseshow kryper närmare och närmare, och då kommer jag behöva mycket pengar. Så nu är jag klar med städningen iallafall = trött Emma.
Nu ska jag gå ner till stallet och träffa Hanna F där. Vi ska först rida på banan samtidigt (den har blivit skottad igen), och sen ska vi ha en typisk emmaochhannastalldag. Vilket innebär att vi putsar grejerna, fikar och pratar en hel massa. Mycket trevligt alltså! Men nu måste jag verkligen gå, puss!
Bjuder på två bilder på min söta peps-olof:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0