I guess I can scare you, when showing my scars

Gick upp tidigt idag eftersom jag och Hanna F skulle kolla på Marias hoppträning nere vid hallberg, men det var fortfarande teori och sånt när vi gick ner så vi gick tillbaka till vårat stall igen. Skulle egentligen ha ridit ut idag med Madde men så blev det inte, pga av allt snöande bl.a. Är helt sjukt vad mycket snö det har kommit! Åkte hem strax efter 1 iallafall, och då åkte vi och handlade lite och sen gjorde vi hemmagjord pizza, supergott! Sen skulle jag och Hanna F gymma men då var tydligen gymmet stängt. Vi kom dit 5 och det hade stäng 4, väldigt irriterande. Så inget blev riktigt som jag tänkt mig idag. Men jag och Hanna åkte hem till henne då iallafall och kollade på en konstig film, Black Swan hette den. Den var hemsk och jag kommer förmodligen ha mardrömmar om äckliga nagelband som blir avslitna inatt, härligt! Nu ska jag sova snart, så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0