I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år

Sitter och kollar på lite olika hemsidor efter ofodrat regntäcke som jag kan ha till våren/sommarn på Razzel på regniga tävlingar. Vill ju ha lite finare då såklart eftersom det ska vara till tävling, men alla fina är ju så dyra.
989 kr från Horze.
Elite regntäcke m/ bogveck
ZOOMA BILD

845 kr, Catago från Filippas Ridsport.


1675 kr. från Börjes.


Vet att jag är snål också, men skulle iallafall bli glad om jag hittade ett fint tävlingstäcke för 500 istället för 1000 kr... Får hoppas att jag gör något fynd på mässan i skandinavium nu i februari. Längtar längtar längtar! Är alltid lika roligt på Gbg Horse Show, och när jag går runt på mässan är jag i himmelriket! Men nu ska jag sova, puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0