Först kom ingenting, sen kom ingenting

Jag vill ha sommar! Är väldigt trött på den här vintern nu. Var så fint väder idag, så man fick värsta vårkänslorna, och det är det som är så dåligt för då börjar man hoppas på vår och sen helt plötsligt blir det istid igen. Usch!
Red ut en sväng med Hanna idag i det fina vädret. Det var heeeeelt underbart och jag hade kunnat skritta omkring i skogen hela dagen kände jag. Eller ja, iallafall till solen hade gått ner...
Hanna och Mysan
Razzel
Annars så gör jag inte många knop just nu. Sitter och tycker synd om mig själv pga av min hals, har ont i den. Och nej, inte vanligt förkylnings halsont som ni säkert tänker nu, utan ett annat slags ont, haha! Det är en svullen, hård knöl på framsidan, precis under strupknölen eller vad den heter. Har väl säkert fått en tumör eller något sånt, skulle inte förvåna mig ett dugg! Fast antagligen är det bara någon konstig grej som kommer gå över, för jag tror den är lite mindre svullen nu än vad den var förut. Aja, det märks! Får väl hoppas på det bästa, jag är för ung för att dö... Haha. Nu ska jag fortsätta kolla på Vänner, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0