Everybody needs a song, a beautiful melody when the night's so long

Hejhopp!
Gick upp vid tiotiden idag, gick hem till Ida när jag var klar och vi gick vidare ner till stan. Köpte ett halsband på Kappahl + ett par gosiga mjukisbrallor på intersport, behövde verkligen ett par nya! Har slöat omkring i mina gamla, svarta mjukisar som jag fick när jag gick i fotboll, riktigt längesen alltså. Sen tog jag och Ida en fika på cafe paus, vi var duktiga båda två och tog vatten till vårat fika. Gick hemåt vid halv 2 och då åt jag pannkakor.
Sen åkte jag och mamma till stallet och tog in hästarna. Bestämde med Madde också att jag ska rida ut på Razzel imorn med henne och Razinne. Han har ju varit så himla snäll nu när jag har gått med honom och det är ju så mycket snö nu så det gör inget att han inte har skor bak, så äntligen ska jag få rida min pärla igen :D Ska bli skoj även om vi bara ska skritta. När jag kom hem från stallet var jag med Hanna J en stund iallafall, vi jobbade lite med styrelsegrejen och försökte ragga folk till styrelsen, gick lite halvdåligt måste jag säga. Slutade med att vi hamnade vid datorn och fixade med Hannas blogg istället, haha. Sen kollade jag på göta kanal 2.
Morgondagens planer blir att först kolla på Maria Perssons hoppträning nere vid hallbergs ridhus, jag och Hanna F ska ha med varm choklad, bullar och filtar att värma oss med, mys! Sen ska jag ju rida då somsagt och sen ska jag och Hanna gymma. Men nu ska jag dejta kudden, godnatt!
Nya klänningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0