Cannonball

Börjar med att säga att jag är galet trött. Har gått omkring och gäspat hela dagen känns det som, och har även varit lite alltför trött vissa stunder, vilket resulterade i att jag och Ida hade lite allsång där ett tag, haha. Har varit en ganska bra dag annars. Lite trötthet kan man alltid leva med!
Fick skjuts hem av mamma för en gångs skull, så då tvingade jag henne att åka till Ejes för jag var så sugen på semlor. Men självklart fanns det inga vanlijsemlor kvar, så då fick det bli krämbulle istället, men det var lika gott det! 
Nu ska jag och mamma gå till stallet snart, blir ingen ridning idag dock. Och just det, ikväll börjar nya säsongen av Cougar Town. Bästa som finns! Börjar tagga redan nu. Ha det bra.
Jag, Amanda och Loucie i säfsen förra året. 
Längtar till den 6 februari när vi åker till branäs med skolan, jag och snyggIda kommer ha det grymt kul! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0