9 Crimes

Sitter och myser i mina nya, blommiga, grymt snygga långkalsonger just nu! Det är sjukt vilka fynd man kan göra på gamla hederliga coop forum ibland alltså! Har nog haft roligaste skoldagen någonsin idag också, hahaha. Bland annat så blev jag och lojs prutt-attackerade av en tjej medans vi satt och pluggade matte, haha vad blir det? Jag undrar jag vart världen är påväg när folk härjar omkring i skolan och går och släpper sig lite varstans, hahaha.
När jag kom hem gick jag nästan direkt till stallet och red ut med hanna, KALLT! Sen följde jag med mammis och storhandlade, och då köpte jag (mamma köpte) mina nya långkalsonger. Finaste jag sett får jag nog påstå! Godnatt.
Snyggaste långkalsongerna ni har sett eller vad?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0