29 januari

Sitter och kollar på lite olika tävlingar. Längtar verkligen tills jag och Razzel är helt igång igen och kan träna och tävla igen, men det är skönt bara att ha börjat skritta och trava lite på honom nu.
Har iallafall hittat en hel del tävlingar som jag förmodligen ska åka på till våren och sommarn. Många av dom var jag på förra året, men det blir nog några nya ställen också. Men inga av dom här tävlingarna är helt spikade än för mig och Razzel, förutom den första på Krk och den fjärde som är våran hemmatävling. Dom ska vi åka på, sen får vi se om det blir några ändringar bland resten.
1, Lok hopp på Karlstads ridklubb, 9 april.
2, Lok hopp på Karlskoga ridklubb, 23 april.
3, Lok hopp på CRK, 14 maj.
4, Lok hopp på CHPK, 21 maj.
5, Lok hopp på Amnebygdens ryttarförening, 18 juni.
6, Lok hopp på Göta ryttarförening, 3 juli.
7, Lok hopp, på Filipstads ridklubb, 21 juli.
8, Lok hopp, på Mariestads Ridklubb, 5-6 augusti.
9, Lok dressyr på CHPK, 27 augusti. (VÄLDIGT tveksamt.)
Aaaaah, är väl så långt jag har kommit i mitt planerande ungefär. Har ju inte kommit upp så mycket tävlingar för hösten än så vi får väl se vilka tävlingar det blir mer. Men nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0