15 januari

Borde verkligen sitta och plugga på franska glosorna som vi har prov på till tisdag istället för att sitta och blogga just nu, men det blir ju så lätt att man hamnar här och på facebook istället för att plugga. Och det är seriöst massa glosor, det är alla från både kap 2 och 3, fyfaaaan. Det är lätt över 100 glosor iallafall medtanke på att vi brukar ha 30-40 glosor på varje läxförhör. Hujedamig, hur ska detta gå? Fortsättning följer!
Annars kan jag ju berätta att jag nyss har kollat klart på The Social Network, den var ganska bra faktiskt, lite komplicerad dock. Började kolla på den igårkväll med Ida men sen gick hon hem så då orkade jag inte kolla klart på den eftersom jag skulle upp tidigt och morgonfodra imorse.
Var och gymmade med Ida igår också, asagött! Sen var jag till mastis och käka tacos med chpk-styrelsen och sen var jag med Ida igen. Men nu måste jag plugga på glosorna. Hoppas jag överlever.
Har nog blivit lite för mycket solarium för mig? Får nog sluta upp med att sola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0