12 januari

Gud vad jag är mätt! Haha, kändes lite annorlunda att skriva det för jag brukar alltid annars skriva "guu vad jag är hungrig!!", men inte idag. Har ju alldeles nyss ätit kassler och sallad så inte så konstigt att jag är mätt. Hihohiaha.
Slutade skolan halv ett idag iallafall, skönt med en tidigt dag. Vi hade franska sista lektionen och det var nog roligaste lektionen hitills! Haha, vadå tryckt stämning...? Aja, nu ska jag snart ta mig en promenad ner till stallet iallafall, sen ikväll ska jag till badhuset och gymma + göra en till grej, ni får KANSKE höra resultatet av den grejen om det inte blir allt för skämmigt, det märks.
Slänger upp bild på min kvällsmat som jag åt igår, har inga andra skojiga bilder, och jag kände mig tvungen att fota och lägga upp här när jag var så nyttig.... Haha! Fil och musli med bär i, + clementinklyftor som jag la i, och vatten. Väldigt gott faktiskt! Har ju nyss upptäckt att det kan vara gott med nyttiga saker också, haha score! Men jag ska fortsätta försöka vara nyttig iallafall, för jag ska nämligen vara vältränad och smal till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0