We were always meant to say goodbye

Blev ingen powerwalking ikväll med Ida, var på tok för kallt för såna galenheter! Har istället tillbringat kvällen i soffan och glott på topmodel, som jag gör varje måndag klockan 8, ehehehe. Bra skit ska ni veta!
Känns lite ovärt att blogga just nu, för mina dagar är extremt ointressanta. Dom består av skolan och stallet typ.
Men till helgen blir det andra bullar, för då åker jag och Hanna f på ulk kurs och ska bo på Scandic hotell i Karlstad, me like! Me like a lot tillochmed, kommer nog bli asakul.
Och nu är det bara 2 veckor kvar till sportlov, helt fantastiskt måste jag nog säga. Men nu har jag yrat tillräckligt, så nu blir det ett vänner avsnitt innan det är dags att sova! Godnatt.
Bild från skolavslutningen, jag längst till vänster. Känns som om det var en hel evighet sen jag gick i 9an med gamla klassen, men det är ju inte ens ett år sen! Himmel och pannkaka vad tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0