Sömnen kommer som en vän, tur och retur mot tystnaden

Har haft en helt vanlig dag som har bestått av skola och stall och mat, kort sagt. Imorgon är också en ganska vanlig dag, förutom att jag slutar kvart över 11, det är inte helt vanligt, men jävligt fantastiskt underbart är vad det är, och vad som är ännu mer jävligt fantastiskt underbart är att jag är helt ledig från skolan på torsdag för då är det studiedag. Där snackar man underbart på hög nivå måste jag säga. Men nu förstår ni ska jag gå ner och poppa popcorn som jag ska äta när jag kollar på min älskade otroligt bästa favoritserie på tv, COUGAR TOWN! ♥ Sen blir det sängen.
Godnatt.

Sömnen kommer som en vän
Den dömer ingen
Glömmer ingen
Öppnar bara famnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0