Pick up the pieces and move on

Nu kommer min lista på saker som jag vill/behöver köpa i Gbg HS:
  • Ny hjälm. Har inte råd att köpa någon jättedyr och fin, så får nöja med med någon lite billigare modell.

    Blir säkert något sånt här liknande! 



  • Ridbyxor. Får se lite vad det finns där, men vill gärna ha ett par beiga. 



  • Ett vanligt dressyrträns med aachennosgrimma utan massa "detaljer" på. Har just nu bara ett träns med pullarnogsgrimma, och sen även ett vanligt träns fast med mässinginslag både på pannbandet och nosgrimman. 

    Det här var helt ok, fast isåfall skulle jag byta ut pannbandet mot ett finare.

  • Tunt tävlingstäcke, att ha till våren/sommarn. Vill ha ett lite finare som jag bara kommer använda på tävlingar. 

    Det här skulle Razzel passa bra i, han är så fin i rött.

  • Ridstrumpor. Går alltid åt! 
    Horze Tip-Toe strumpor

  • Ridtröja. Behöver fler snygga tröjor att rida kurs i osv.




  • Gaiters. Dels har mina blivit så slitna, och det känns så töntigt med blingbling på dom, haha. 


  • 3-fingers vantar. Jag tror starkt på att det kommer vara kallt ända till april, så lika bra att investera i ett par rejäla vantar så att jag slipper amputera mina fingrar! 
    3-fingers vantar, stoppade


    Tror faktiskt inte att det är så mycket mer som jag verkligen behöver. Får se lite vad jag hittar där, lär ju få med mig något schabrak hem, det får man alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0