Mat mat mat mat mat mat mat mat

Är hungrig som en varg! Väntar på att mamma ska göra klart maten men hon är seg som vaaaanligt. Tacos blir det iallafall. Tredje dagen i rad jag äter det, enda rätta! Har spenderat förmiddan på crk med hanna. Hon hoppade med Mysan, gick bra för dom. Sen har jag även hunnit med lite matteräknande under dagen, och tv-tittande och lite fikande.
Resten av dagen lär spenderas vid tvn, 7 är det ponnyakuten, 8 solsidan, och 9 tror jag det var ridsport. Låter förbaskat bra i mina öron faktiskt. Men nu ska jag ta en dusch medans jag väntar på att maten ska bli klar.
Passade också på förut att kolla över lite vilka kläder jag ska ha när vi åker till Branäs med skolan i övermorn, och självklart skulle min feta katt ligga och bre ut sig över hela min säng, precis som vanligt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0