I'm going backwards through time at the speed of light

Hello! Har nyss tryckt i mig lite glass, gott. Hade jättekul i göteborg i lördags, köpte en hel del fina saker på mässan. Tar kort och lägger in bilder här ikväll. Sen har jag och Hanna och Hanna sovit i Maddes hus, kommer bilder från det med någon gång. Nu ska jag snart promenera ner till stallet så ska jag och Hanna F ta in hästarna. Resten av dagen kommer gå åt till att fixa lite proviant till bussen imorn och kolla över lite vad jag behöver inhandla, är ju Ullared som gäller imorn med ida! Skriver mer senare, puss!
Pappa har köpt den här bilen nu eftersom han sålde den svarta bmw:n som vi hade. Så nu är det här min och mamsens nya stallbil, hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0