Dag 3 - Åtta saker som irriterar mig

1. Min bror. Vi tjafsar nästan jämt, han kan verkligen få mig att vilja slå sönder något.
2. Att det jämt är äcklig mat i skolan. Och när det väl är någon hyffsat god maträtt så kan man knappt äta ändå för att den är så sjukt dåligt tillagad.
3. När saker inte går som jag vill.
4. Att jag JÄMT får pomfrite krydda på mina pomfrite om jag beställer från t.ex charlies, torggrillen, johanssons. Jag säger klart och tydligt "INGEN pomfritkrydda, bara salt" varenda gång jag beställer men dom verkar ju inte fatta!
5. Falska människor.
6. När jag måste gå/cykla hem ifrån stallet, usch! Helt hemskt att ta sig upp för alla 7 miljoner backar som är lika branta som mount everest!
7. All den här jävla snön som aldrig verkar försvinna, GE MIG SOMMAR, TACK?
8. Mig själv. Kan bli galet irriterad på mig själv ibland, när jag inte orkar ta tag i saker osv. T.ex om jag har bestämt mig för att gå och köra ett stenhårt gympass dagen efter, och sen orkar jag inte det när det väl är dags, fast det egentligen är väldigtväldigt behövligt. Då vill jag bara slå till mig själv för att jag är så lat.
Ah, har väl inte så mycket att berätta om dagen. Har cyklat ner till stallet för första gången iår, wihu. Har även varit på godislagret och säkrat upp mitt godisförråd inför helgen i Karlstad med Hanna, hihihi. Det kommer bli bra, riktigt bra nu när jag har fixat det viktigaste! Nu ska jag ta en dusch, TJO.
Tog en snabb bild i camen bara lite sådär hastigt, blev rätt bra ändå måste jag erkänna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0