Dag 10 - En dröm som jag hoppas blir sann

Är i Göteborg när ni läser det här, det är alltså ett tidsinställt inlägg. Här kommer dag 10, sista dagen av det jag har hållit på med alltså.
Min största dröm är att bli en professionell hoppryttare. Jag vill bo i Frankrike och ha en egen hästgård med ett skitfint hus och 2 stall. Ett stall för mina tävlingshästar och hästar jag har på försäljning osv, och ett till stall för avelston och föl osv. Jag vill ha mycket mark så att man får plats med stora, fina gräshagar, en lösdrift för unghästar och även lite mindre rasthagar som tävlingshästarna går i under tävlingssäsongen.
Jag vill ha ett stort luftkonditionerat ridhus och 2 ridbanor. En stor hoppbana, och en lite mindre dressyrbana. Jag vill också ha en terrängbana. Sen vill jag självklart ha en stor, fet jävla hästlastbil så att jag kan köra omkring mina tävlingshästar till olika tävlingar i Europa. Inga små krav jag har som ni ser, hehehe. Men det är min dröm iallafall, och jag kan bara hoppas på och jobba för att den ska bli sann!
Skulle inte tacka nej till att bo här!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0