Dag 1 - Tio fakta som ni kanske inte vet om mig

1. Jag bor i ett vitt hus på Djurgårn.
2. Jag har 2 husdjur, en fet katt och en häst.
3. Min favoritmat är helt klart pannkakor!
4. Jag älskar att kolla på humorserier, som t.ex 2 ½ men, how I meet your mother osv.
5. Jag gillar inte skräckfilmer men kollar på dom ändå av någon väldigt dum anledning.
6. Jag går första året i gymnastiet, samhäll på Brogårn.
7. Jag älskar att shoppa, helst kläder då såklart men även andra grejer som hästgrejer eller saker till mitt rum.
8. Jag längtar till snön försvinner så man kan cykla överallt igen.
9. Jag fyller år den 7 november, hatar att fylla så sent!
10. Jag älskar cola mer än något annat på denna jord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0