Vem bryr sig om hur dagarna går, dom vandrar som dom vill

Jag har moffat i mig massa kladdkaka, så nu mår jag jätteilla. Usch, ska aldrig mer äta kladdkaka! Aldrig mer idag iallafall, imorn lär det ju slinka ner en bit eller två, hihi. Gick föresten bra hos tandläkarn idag, fick beröm för att jag har minskat ner på coladrickandet! Yeeey! Efter skolan gick jag och Ida ut på en powerwalk i en timme, avslutade med mördarbacken Kulanda, ville bara skjuta mig själv just då. Sen åkte jag till stallet, red dressyr idag på ridbanan. Det gick riktigt bra faktiskt, känns som att jag och Razzel är i en uppåt-period just nu. Skönt att få lite resultat på allt jobb ibland. Men nu ska jag ta en dusch och sen sova efter någon mysig film eller något sånt. Godnatt

MÖRDARBACKEN(ser inte så hemsk ut på bild men alla som har sett den i verkligheten vet exakt vad jag menar!!!)
Jag och Razzel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0