Sista Ulk-kursen

Nu är Ulk-kursen helt slut, både skönt ocht tråkigt. Skönt att få lite helger lediga igen och kunna planera tävlingar osv, men tråkigt att inte få träffa dom andra igen! Men jag kanske träffar dom på lite tävlingar här i Värmland under året, och det vore ju skojigt! Jag och Hanna hoppade för Madde i eftermiddag när vi hade kommit hem ifrån Karlstad. Det gick ganska bra, känns helt okej inför Askersund nästa helg iallafall. Men jag är redan nervös känner jag, men brukar ju va så inför första tävlingen för året. Men nu ska jag ta en lååång och varm dusch och sen slå på någon braig film. Underbart med skola imorn när det känns som om vi nyss tog helg..............


Alla sköna brudar från ulk-kursen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0