På Scandic

Halloj där.
Sitter just nu i sängen på scandic i Karlstad och har nyss duschat. Jag är trööött! Har varit en rätt slapp dag trots allt för en av kursledarna var sjuk så några pass gick bort. Så vi åkte till Bergvik då istället, men jag höll hårt i pengarna i fickan och lät bli att köpa något. Har verkligen brist på pengar för tillfället, så behöver hålla hårt i de få kronorna jag har! Ikväll efter maten så tog vi oss en sväng till Burger King också. Vi var jämt några för många som ville åka, så kan säga så mycket som att vi fick trängas rejält både i framsätet, baksätet och bagaget, hahaha. Men nu ska jag snart sova för att orka med dagen imorgon också. Godnatt
Galet läcker bild på mig och Hanna från kvällen innan den allra första kurshelgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0