Now the pain is my pleasure cause nothing could measure

Pappa har gjort en systemåterställning på datorn så då löste sig allt och alla bilder och sånt kom tillbaka, SKÖNT! Efter skolan idag gick jag och Louice ut på en powerwalk, en redigt rejäl en. Vi gick fram och tillbaks till skärgårn så skulle tippa på att vi har knatat nästan 1 mil idag med tanke på att det är 7 km fram och tillbaks till picasso från kfum, och sen är det en bit hem till oss också från kfum. Duktiga tjejer! Sen åkte jag med mamma och handla, och inspekterade nya maxi. Helt ooooooooook får jag väl erkänna. Sen åkte vi till stallet, och Razzel är fortfarande halt. Men förmodligen är det en hovböld eftersom hältan kom så plötsligt och är såpass kraftig. Så jag har smsat Pär om han har tid att ta en titt på Razzel imorn, hoppas hoppas hoppas! Nu ska jag gotta mig med lite godsaker, det är jag värd efter dagens promenix och gårdagens joggingtur på 6 km. Hejsvejs


Ibland, är jag bara så söt att jag vill äta upp mig själv...........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0