Nevermind I'll find someone like you.

Har nyss varit ute på en powerwalk med Ida idag igen. Hon sov ju över hos mig inatt, och imorse vaknade hon tidigt så vi gick upp redan kl halv 9, på en ledig dag!!! Inte illa för att vara mig. Har studiedag idag, så senare ska jag iväg till stallet och sen ska jag packa inför helgen. Ska iväg på den sista ulk-kursen. Skönt att snart ha det klart nu, men längtar lite efter hotellfrukosten iallafall, hihi. När jag har packat klart så ska jag träffa Ida ikväll igen! Och just det, tror faktiskt håret blev bra efter färgningen igår, lite mörkare än jag är van vid.
Såhär blev håret: 
ooooj vad jag ser glad ut!! Får skylla på att jag
fokuserade på att få med hela håret på bilden ;-)


You'd know how the time flies
Only yesterday was the time of our lives
We were born and raised in a summery haze
Bound by the surprise of our glory days


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0