Jag är så jävla sämst

Hahaha, åååååååååh gud vill döda mig. Skulle gå in på datorn en snabbis och sätta på spotify medans jag fixade mig tänkte jag. Men sen börjar datorn hänga sig och dumma sig när jag har loggat in, så då väntade jag typ 10 min och lät den va. Men ingen hände så då ryckte jag ur sladden till den. Sen startar jag om det och då funkar den kanon. MEN då har ALLTING från datorn raderats. Alla bilder, alla installerade program, all musik. Finns inte ett skit kvar. Och det värsta är att det här är ju inte min egen dator utan det är famljens så det är inte bara mina saker som är borta, utan även dom andras bilder och sånt. Mitt liv går så himla gör bra just nu alltså, WOHOOOO!!! Ska dra ner till Christinateatern nu snart och kolla på tvåornas version av Grease, får se om den är något att hänga i julgranen eller ej. Hoppas att ni andra också har en dålig dag så att jag inte är ensam om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0